zaterdag 19 maart 2011

Amineko is klaar

Zo mijn amineko is eindelijk klaar, was hij/zij al een paar dagen, maar had
nog even geen tijd gehad om leuke foto's te maken.
Heb weer een gezinnetje gewerkt dus ja dan komt het er soms gewoon even niet
van om te haken of foto's te maken van de nieuwe aanwinst.
Ik vond het erg leuk om de Amineko te maken, maar het wel zelf het patroon
herschreven omdat ik dat makkelijker vond.
Dit patroon is voor iedereen dus ook te downloaden.
Ik heb een word en PDF versie gemaakt voor iedereen die het wil proberen.


Is het geen schatje geworden, ik vind van wel.
De kleur was nog even een gok vond ikzelf maar toch valt het me niet tegen.
Hieronder de 2 versies van het door mij herschreven patroon.
Het origineel blijft natuurlijk altijd in handen van Nekoyama
Ik het alleen in mijn eigen stijl herschreven.
PDF versie

PDF versie


Word versie


Mochten er foutjes of opmerkingen zijn naar aanleiding van het patroon, dan
hoor ik dit graag natuurlijk.
En nu ga ik verder met mijn volgende projectje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur zeg!
    Je gaat snel met haken...
    Ben benieuwd wat je volgende project is :)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het gaat echt superlekker met haken.
    Ik ben nu met de poes van het Amigurumi forum haakkransje bezig en daarvan moet ik nog 1 voorpoot en dan in elkaar zetten en is hij ook weer af....haha

    BeantwoordenVerwijderen