donderdag 10 maart 2011

Cupcakes kadootjes af

Nou de cupcake kadootjes voor de leidsters van het kinderdagverblijf
van Daan zijn klaar. ( moet alleen nog even de touwtjes/strikjes op mooie
lengte afknippen zie ik)
Hieronder wat foto's van mijn cupcakes.
Alleen komt Daan steeds met meer namen van andere leidsters die
wel eens bij hem op de groep gewerkt hebben volgens mij.
Maar goed ik heb 4 namen door gekregen en ik kan natuurlijk niet
voor alle leidsters die weleens bij Daan op de groep gestaan hebben
een uiltje + cupcake maken.
Ja kan natuurlijk wel, maar dat gaat me iets teveel tijd en centjes kosten.
Dus ik hou het maar bij de 4 vaste leidsters die er nu op dit moment zijn
bij hem op de groep.
Beetje vanaf de bovenkant op de foto gezet.

Beetje vanaf de zijkant op de foto gezet.


Samen met de uiltjes ervoor


En een fotootje helemaal van bovenaf gezien...vond dat wel een
grappig gezicht.
Ik vond ze ook erg leuk om te maken en heb ze dan ook met
veel plezier gemaakt....

En dan is het weer tijd voor een amigurumi en wel de Zoey van Christel Krukkert
daar was ik al mee bezig en is ook al bijna klaar, maar er kwam even een
projectje tussendoor.
Dit is Zoey tot nu toe



Dus hier ga ik maar eens mee verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen