maandag 7 maart 2011

Cupcakes

Gisterenavond ben ik bezig gegaan met het maken van de cupcakes
met het patroon van Maaike van het blog van de hak op de tak.
Ik heb wel het patroon iets moeten aanpassen want het doosje paste er niet in
bij het formaat dat Maaike in haar blog had staan.
Het is erg leuk om te maken en dit is tot nu toe wat ik heb...ga zo even het
aardbeitje maken en dan is hij helemaal klaar.
Even vastlijmen van de bepaalde onderdelen en dan is nummer 1 af.
Ik heb Daan het doosje op de manier die op de foto's staat ook laten
zien en toen hij zoals op de onderste foto staat liet zien zei hij
meteen dat is een cakeje, dus dat zeg wel dat het goed gemaakt is.






5 opmerkingen:

  1. ohhhhhh wat wordt ie leuk !! Ik ben er weg van.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super Esther, ik denk dat dit mn volgende project word :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Debby ze zijn zo leuk om te maken ik ben alleen de kraaltjes of stipjes er vergeten op te maken, maar heb er nu een touwtje door gedaan en dat vind ik ook wel leuk staan, zie nieuwe foto's die ik ga plaatsen van de 4 cupcakejes die af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen