vrijdag 4 maart 2011

Een opsomming tot nu toe

Hier even een opsomming van de dingen die ik tot nu
toe gemaakt heb.
Mijn allereerste poging om een amigurumi te maken.
Zoonlief vond hem meteen zo leuk dat hij al in beslag genomen was voordat hij
klaar was.

En bij een mama hoorde ook een baby pinquin natuurlijk.



Mijn tweede amigurumi werd een konijntje Best Bunny van de site Ravelry


Van dezelfde site haalde ik ook dit patroon van een baby stapeltoren



En toen werd mijn aandacht getrokken door leuke patronen van
Christel Krukkert en heb haar boekjes aangeschaft en
daaruit deze Guusje de giraf gemaakt.


En dan hebben we hier Pip de Pinquin ook van Christel

Voor zoonlief die op 29 maart 2011 4 jaar wordt heb ik deze Vera
het feestvarkentje gemaakt.

Tussendoor even een speldenkussentje gemaakt.
Het patroon komt van het blog Hooked on Needles

Op het amigurumi en haakforum kwam ik regelmatig dit leuke
uiltje tegen en heb uiteindelijk het patroontje gekocht op de site
Matawi´s Crea´s


En opnieuw een creatie van Christel en wel Koosje


En dan met veel pijn en moeite heb ik een Floortje gemaakt.


Zo dit zijn de laatste crea´s die ik op dit moment even voor jullie heb geplaatst.
Hou het blog in de gaten want er volgen er meer

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke amigurumis heb je gemaakt zeg!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat maak jij mooie dingen zeg! Ik ben net begonnen met haken en hoop deze week mijn eerste amigurumi te maken. Vind die van jou erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Danielle voor je complimentjes..
    Heb je ook een blog die ik kan volgen want ben wel benieuwd naar je amigurumi die je aan het maken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je diertjes zien er geweldig uit! Ik ben zelf ook een fan van de diertjes uit de boekjes van Christel. Kijk maar eens op m'n blog, jouw en mijn blog lopen een beetje gelijk. Grappig! ;-)
    Liefs,
    annelies

    BeantwoordenVerwijderen