zaterdag 12 maart 2011

Haken in de zon

Wat was het toch een heerlijke dag vandaag en daar moet je natuurlijk
wel gebruik van maken. Zoonlief wilde buiten spelen, manlief moest nog iets aan de
aanhanger doen, waar hij zoonlief niet bij kon gebruiken.
Dus moest moeders naar buiten om bij zoonlief te blijven in de tuin.
En jawel op het moment dat moeders naar buiten komt met al haar spullen om
te haken besluiten zoonlief en manlief dat ze samen toch buiten met
de aanhanger aan de gang gaan.
Ja wat doe je dan....nou toch maar buiten zitten en het was heerlijk.
Dit was mijn stekkie om heerlijk even te haken. Nog wel op een voetenkrukje maar
goed het was lekker.
Gezellig naast de kattenren, waar de 3 poezen van ons heerlijk buiten kunnen
zijn zonder dat een ander er last van heeft.
Alleen vond onze rooie Gismo het nodig om toch wel af en toe luidskeels te
laten horen dat ze alweer krols is.
Mijn plekje dus van vandaag.


En gisteren had ik al beloofd dat ik vandaag Zoey zou laten zien nou dat is
gelukt hoor. Hij is af en ik ben er supertrots op.
En omdat het vandaag zo'n mooie dag was heeft hij ook even buiten
gespeeld onder andere op de schommel van Daan en hij heeft ook stiekem even
op de vijver gezeten. Dat mocht vandaag omdat daar ook mooi de zon
ook scheen.
Maar hier is Zoey dus.



En mijn volgende projectje is Amineko van Nekoyama.
Helaas is dit een Japans patroon en is inmiddels ook al in het engels
vertaald. Ondertussen heb ik een nederlandse versie
gevonden op de site van Charlotte , maar ik denk dat ik hem
zelf nog even herschrijf want ik kwam er niet helemaal goed uit
en sommige dingen waren me niet helemaal duidelijk.
Dus misschien dat binnenkort ook hier een nederlandse vertaling van Amineko te
vinden is.
Maar voor mijn versie van Amineko zullen jullie denk ik nog tot morgen
of maandag moeten wachten, het hoofdje, lijfje, 2 voorpoten en 1 achterpoot
zijn inmiddels klaar. De rest ga ik me vanavond in verdiepen.

2 opmerkingen:

  1. Wat was het heerlijk in de zon vanmiddag he?
    Zoey is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was heerlijk in de zon.
    En ik vind Zoey ook erg leuk geworden...lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen