zondag 6 maart 2011

Matawi uiltjes


De uiltjes van Matawi zijn klaar.
Ik heb ze gemaakt voor de leidsters van het kinderdagverblijf van Daan.
Die gaat over 2 weken beginnen met afscheid nemen daar en ja voor alle
goeie zorgen van de laatste 2 en een half jaar mogen ze wel iets leuks
aparts krijgen vond ik.
En standaard dingen vind ik niet zo leuk, dus heb ik dit gemaakt en wil er
nog cupcake doosjes bij maken en ze daarin verpakken als afscheidskadootje.
Voor de kindjes van het dagverblijf koop ik klapperhandjes met een zakje
snoep en een kaartje met de tekst: Daag ik zwaai met mijn handje want ik ga
naar de basisschool

3 opmerkingen:

  1. Wauw Esther wat zijn ze leuk en heel mooi gehaakt. De kleurtjes die je gebruikt hebt echt te gek !!

    Ik ben gelijk volger van je blog geworden!

    Lieve groetjes Ilonka

    http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je blog ook bij mijn blogs gezet en ben ook een volger op jouw blog geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk esther, heb je in volgen gezet

    www.culicrea.blogspot.com

    groetjes angelina

    BeantwoordenVerwijderen