dinsdag 8 maart 2011

Cupcakes deel 2

Nou inmiddels is cupcakeje nummer 1 af en nummer 2 staat te drogen.
Hieronder even de foto's van nummertje 1.
Het is alleen jammer dat je het bovenste gedeelte niet echt stevig op kunt vullen
omdat dan het dekseltje van het doosje niet goed blijft zitten zonder dat je
dat op een of andere manier vast moet zetten, dus het is niet zo
stevig opgevuld als wat ik met mijn amigurumi's zou doen.

Even het aardbeitje met slagroom ingezoomd.

En dan een foto met het uiltje erbij...

Het is in ieder geval een leuk projectje om te maken en heb er veel plezier in.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,

    Wat een prachtig cupe cakeje. En hihihi hij ziet er nog lekker uit ook. Je zou dr zo een hap van nemen. Ze zijn leuk om te maken.

    Zelf moet ik nog een patroontje zien te vinden. Maar deze van jou is wel erg geslaagd.

    Leuk gedaan zo met het uiltje !!

    fijne dag, groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka, als je een patroontje van een cupcake doosje wilt zoals ik moet je even in het eerste topic kijken van mijn cupcake doosjes want daar staat een link in naar dit patroon.

    BeantwoordenVerwijderen