woensdag 30 maart 2011

Ollie is klaar

Zo hehe eindelijk de foto's van Ollie kunnen maken, door alle drukte is het
er gisteren toch niet van gekomen.
We zijn heerlijk een dagje naar Plopsaland Coevorden geweest met jarige Daan, dus
geen tijd gehad om leuke/mooie foto's te maken van Ollie.
Ollie is een patroon van Christel en is erg leuk om te maken.
Had alleen het idee dat het petje inclusief klep iets te groot waren, maar
goed hij zit erop en vind hem wel grappig geworden.
En wat ik me ook afvroeg is of hij geen neusje en mondje moest hebben
maar daar stond niets van in het patroon, dus ook maar niet gemaakt.
Nou hier is Ollie.


5 opmerkingen:

  1. Schattig...ziet er mooi uit, leuke kleuren

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Klaske. Ja vond deze kleuren ook lekker vrolijk.

    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Esther,

    Ik heb je een liebster award gegeven voor je leuke blog. Op mijn blog staat hoe je hem in ontvangst kunt nemen ;)

    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je de liebster blog award gegeven, omdat ik de dingen die je maakt erg leuk vind.

    Op mijn blog (hannekemaakt.blogspot.com) kun je vinden hoe je hem door kunt geven.

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ollie is geweldig hé! ik heb hem zelf ook gemaakt!
    liefs,
    annelies

    BeantwoordenVerwijderen