zondag 20 maart 2011

Pluisje klaar en Give a-way

Zo wat was het vandaag weer een heerlijk weertje om buiten te zitten
haken en frutselen.
Heerlijk weer de was buiten aan de droogmolen en dat het dan
ook nog droogt is helemaal super natuurlijk.
Gisteren begonnen aan mijn Pluisje van Jannet die deze maand
in het haakkransje staat op het Amigurumi en Haakforum.
En dit is mijn variant erop.
Een mooie roze versie.

Ik heb alleen de snorharen wel even vast gemaakt door middel van een
knoopje anders trek je ze er zo uit.

Ik vond het wel lastig om de voor en achterpoten goed vast te zetten
omdat ze op een totaal andere manier vast komen te zitten als
bij de meeste amigurumi's, maar goed het resultaat mag er
denk ik wel zijn.

Even een close-up van het gezichtje ( lijkt net een molletje volgens mij haha)

En dan doe ik ook nog eens mee met de allereerste Give-away en wel op de blog
van Klaske.
Als je op haar blog haar gaat volgen en even bij de Give-away een berichtje
achterlaat dat je mee wilt doen kun je kans maken op een van deze 2 prachtige
dingen.

Een lief japans konijntje sleutelhanger of


een mooie taartpunt sleutelhanger.
Dus ga naar Klaske haar blog en doe gezellig mee.

Zo dat was het weer voor vandaag en hopelijk tot snel, ik ga eens even bedenken
wat ik nu voor moois ga maken.

2 opmerkingen:

  1. Pluisje is ook lief zeg! Ook al zo'n mooi kleurtje. Je bent er maar druk mee :)
    Fijne avond!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Je pluise ziet er toppie uit zeg !! Wat een lieverdje !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen