vrijdag 11 maart 2011

Zoey Zebra

Vandaag een dagje dat ik zit te wachten dat ik weer opgeroepen wordt
voor werk.
Aangezien ik kraamverzorgende ben kan dat iedere minuut van de dag
zijn en ja wat ga je dan in tussentijd doen. Normaal kan en mag
ik nog wel even de deur uit, maar als je zoals dat bij ons gaat op
nummer 1 staat dan moet je echt thuis blijven en a la minuut weg kunnen
naar een partus ( bevalling ). Dus ja dan hang ik een beetje
achter de pc, beetje forummen, chatten en My Free Farm spelen (pas op
erg verslavend )
En in tussentijd dat de groentes op mijn boerderijtjes staan te groeien
ga ik dan maar even met mijn haakseltjes aan de slag.
En vandaag was Zoey dus aan de beurt.
Hij/zij is bijna helemaal af. Ik was eerst van plan om de manen
net als het staartje te maken, maar dat vond ik toch iets teveel van het
goeie. ( het staartje hoort trouwens anders hoor, maar vond dit wel erg schattig)
Nu ben ik alleen nog even de manen aan het haken met van dat geweldige garen
wat niet zo lekker haakt, maar zo op het gevoel lukt het toch wel.
Maar goed ik wilde jullie toch Zoey, zonder manen, even showen.
Ik vind hem/haar al wel heel erg schattig geworden, en is ook superleuk
om te maken vond ik.
En ik denk dat ik ook een meisjes versie ga maken. Leuk als kraamkadootje.



2 opmerkingen:

  1. Oh wow, die vind ik echt super leuk! Is 'ie moeilijk? Hij is echt schattig :) (ik heb over een half jaar vast een kast vol amigurumi's)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle,

    Nee hij is op zich niet moeilijk alleen de haartjes van de manen ( zal straks even een foto maken hoe hij is als hij af is ) zijn wel lastig haken, maar dat heb ik gewoon op gevoel gedaan.
    En hij is echt heel leuk om te maken en op zich ook wel makkelijk hoor, maar dat vind ik van de meeste van Christel haar patronen....

    BeantwoordenVerwijderen