zondag 3 april 2011

En dan zelf puzzelen.

Gisteren viel mijn telefoon inclusief hoesje tijdens het werk
weer eens in de wc en ik kon gelukkig net op tijd mijn telefoon
uit het hoesje halen zonder dat hij nat was geworden.
Dus ja....beetje vies idee en ik heb al vele leuke hoesjes
op internet en forums voorbij zien komen dat ik zoiets had
van dat wil ik ook eens gaan proberen.
Dus vanavond had ik zoiets van....daar ga ik eens even op puzzelen
hoe dat moet gaan worden.
Dus eerst maar eens een mooie aqua blauwe bol katoen gepakt
en gepast en gemeten en toen was het hoesje klaar.
Maar goed er moest natuurlijk ook een flapje aan anders
valt hij er natuurlijk ook zo weer uit.
Dat ging ook best wel redelijk, het kan natuurlijk altijd mooier
maar voor een eerste versie vind ik hem goed geslaagd.

Maar ja hoe doe je dan dat flapje dicht.
Laat ik nou laatst toevallig bij de kruidvat leuke pimpspulletjes
gekocht hebben en daar zaten ook lichtpaarse knoopjes in.
Mooi dat ging goed.
Dan is de achterkant aan de beurt en daar moest een bloem
opkomen en het is normaal een dubbele bloem, maar die
vond ik te groot worden dus dan maar gewoon enkel
en dat paste heel mooi op de achterkant.
En voila klaar is de telefoonhoes.
Niet gek al zeg ik het zelf.
Toch wat vinden jullie ervan......Mooi geworden of...?





3 opmerkingen:

  1. mooi en praktisch (da's ook nooit verkeerd).
    goed gelukt hoor voor de eerste :))
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen