dinsdag 12 april 2011

Jippie gewonnen

Nou kijk ik net even gauw bij mijn blogs die ik volg en even snel bij Klaske kijken wie er gewonnen heeft bij de Give Away, die ik tot mijn grote verbazing dat ik daar 1 van de 4 winnaars ben....
En ik heb dit lieve konijntje gewonnen.

Dank je wel Klaske

Verder ben ik over mijn eigen ontwerp nog niet helemaal tevreden en heb het
maar even aan de kant gelegd want het lukt me nog niet zoals ik wil.
Maar ja wat moet ik dan verder gaan doen....nou niet iets ingewikkelds, maar gewoon
lekker simpel Japanse bloemen en daar heb ik er nu inmiddels ook al een
paar van af en dit zijn ze geworden.
Zelf vind ik ze erg leuk om te maken en leuk om te zien.
Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, misschien wel leuk voor een
Give Away, maar ja is daar wel vraag naar haha


Ook heb ik gisteren 2 patroontjes gekocht van de maakster van het Snuffie
patroon, uit dezelfde KISS serie en dan wel een haasje en een mini haasje.
Heb het patroon al even doorgespit, maar liep wel vast bij de pootjes/tenen, maar
denk dat het gewoon een kwestie van doen is...Lezen is toch altijd anders.
En mocht ik er niet uitkomen dan kan ik altijd haar mailen of het forum
inschakelen die weten ook vaak wel raad.

2 opmerkingen:

  1. Ik zag dat je het konijntje hebt gewonnen, Leuk!
    Het is een lievie dat konijntje :)

    Ja Esther, het word wel tijd voor een give-away ;)
    Je hebt tenslotte al 27 volgers! Goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven, wil je even op mijn blog kijken?
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen