zaterdag 30 april 2011

Nieuw uiterlijk


Zo vandaag maar eens even een nieuw uiterlijk aan mijn blog gegeven want
dat is eens in de zoveel tijd wel nodig vind ik wel.
En aangezien ik de aankomende week lekker op vakantie ben komt het
er dan ook niet van dus vandaar dat ik het nu maar gedaan heb.
Als we nog wat ruimte over hebben in de auto gaat natuurlijk
mijn haakkist wel mee. Is er geen ruimte dan zal het helaas
thuis moeten blijven, maar goed ik heb genoeg te hobby's die ik
ook nog kan doen.
Ik heb wat extra patronen die ik nog niet geprint maar een geprint en
in mijn mapje gedaan.
En waar gaan we heen op onze reis.
Dat is een klein, erg klein dorpje in Duitsland dichtbij de Oost-Duitse
grens tegen het Harz aan.
We zitten daar in een geweldig vakantie huis van 3 verdiepingen en in elke
verdieping zit een vakantiewoning.
Normaal zitten we op de onderste woning, maar die was helaas in de mei vakantie
al bezet en nu zitten we dus in de middelste woning.
Dit is de link naar de vakantiewoningen. Misschien zijn er wel
mensen die zin hebben in een mooie woning in een rustige omgeving aan de rand
van het bos, met erg veel wandelmogelijkheden.
Je stapt als ware zo het bos in.


Dit is de mooie achterkant van het huis met de tuin.
Klik op de foto voor de link van het huis en site van de vakantiewoning.


4 opmerkingen:

  1. Ziet er weer leuk uit Esther!
    Fijne vakantie & lekker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allebei bedankt voor het complimentje en vakantiewens.
    Inmiddels zit de vakantie er alweer op...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Esther wat een prachtige creaties heb je de laatste tijd gemaakt supergaaf !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen