zondag 10 april 2011

Snuffie de hond

En dan is het alweer zondag, mijn eerste vrije dag na 8 dagen werken.
En wat is het dan heerlijk als het zo'n mooie dag is als vandaag.
Heerlijk buiten in de tuin zitten met je haakwerkje, wat wil een mens nou
nog meer. Ik in ieder geval niets.
Ik heb laatst op Etsy een patroon van deze leuke hond gekocht van de
KISS Series Puppy Pattern.
Hij is geweldig om te maken ( zat 1 klein foutje in maar dit is simpel
op te lossen en was ook niet supererg).
En doordat dit zo leuke ervaring met Etsy was denk ik dat ik wel verslaafd
hieraan geworden ben, want ze hebben heel veel leuk spul daar te koop staan.


En ja toen had ik Snuffie in elkaar en toen, ja toen moest ik eens in mijn
map met patronen kijken wat ik nu ging maken.
Ik wilde niet echt een supergroot, moeilijk of ingewikkeld iets gaan
maken vanmiddag dus ben ik met de pinguïn van Gosyo Co., Ltd begonnen
waarbij ik de vertaling van Charlotte heb gebruikt, want die Japanse
patronen daar heb ik nog geen kaas van gegeten hoor. Dat is mij te ingewikkeld.
En met het vertaalde patroon in mijn handen heb ik dus een mooie pinguïn gemaakt.
Ik heb voor het lijfje er nog wel een toertje bijgedaan anders vond ik de verhoudingen
niet echt helemaal kloppen, maar moet zeggen dat ik het een leuk iets vind
om te maken en wie weet hou ik eerdaags wel eens een Give Away, want ik
zie tot mijn verbazing dat ik al 22 volgers heb...wie had dat ooit gedacht.
Dit is dus de pinguïn die ik gemaakt heb.
En momenteel ben ik eens aan het prutsen gegaan en ben zelf een patroon aan
het maken / uitproberen om iets zelf te maken aan de hand van een
stoffen knuffel die ik zo geweldig vond.
Dit hieronder is een klein gedeelte van de knuffel die ik zo leuk vind en waarnaar
ik het patroon aan het ontwerpen ben.
Weet helemaal niet of het me lukt, maar wie niet waagt die niet wint toch?

Zo dat was het weer voor vandaag en tot ziens maar weer.

2 opmerkingen:

  1. Snuffie is lief! Echt leuk weer Esther.
    Ook je blog ziet er lente achtig uit.
    Mooi 22 volgers! Er kan nog meer bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lief is Snuffie he...vond ik zelf ook wel, was gelijk verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen