woensdag 6 april 2011

Telefoonhoesje op bestelling

Naar aanleiding van mijn eigen telefoonhoesje kreeg ik
op mijn hyves de vraag of ik er eentje wilde maken.
Nou dat was natuurlijk erg leuk en dat wilde ik wel proberen.
De favoriete kleur was paars en roze dus ja daar maar eens
mee aan de slag gegaan.
En dit is het resultaat van 2 avondjes werken.
Ik vond het superleuk om te doen en hij is al
goedgekeurd voor de bestelster van het hoesje.
Hopelijk gaat de telefoon er ook goed in passen, want dat is vanaf
een afmeting op mail natuurlijk nog wel even afwachten.
Maar goed dit is hem geworden.
De voorkant.

De achterkant

De voorkantflap open en zo zie je dat de groene
streng mooi doorloopt naar de bloem aan de voorkant.


Jolanda bedankt voor je bestelling en ik hoop dat je telefoon
erin past....en anders hoor ik het wel van je.
Dat komt dan weer helemaal goed.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Esther, zodra ik em binnen heb, ga ik gelijk ff passen met m'n foon en je hoort er dan natuurlijk van :)

    Groetjes, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi esther! De bloem is ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen