zondag 24 april 2011

Tissuebox hoes en haasje


Jongens wat is het mooi weer de laatste tijd en dus ook weinig tijd om
achter de pc te zitten, tenminste eventjes snel voor mail kijken en andere
belangrijke dingen, maar niet om alles af te struinen.
Maar goed aangezien ik alweer een paar projectjes af had moest het er
vandaag maar even van komen om foto's te maken en ze op mijn blog te
zettten, want ik ben natuurlijk best wel een beetje trots.
Als eerste heb ik 2 tissuebox hoesjes gemaakt.
De eerste met blauw, groen en lichtgroen dat was mijn eerste ontwerp aan de
hand van de vertaling die ik van Lique mocht ontvangen.
Kreeg het helaas niet helemaal passend op de tissuebox van de Aldi dus zelf
maar aan de slag gegaan hem een groter gat gegeven en meer tussen stukjes.
De eerste versie is deze kleuren werd toch niet zo goed en mooi als ik
gedacht en gewild had, maar die fungeerde wel als voorbeeld van hoe de
onderste in roze tinten moest worden.
Toen daarvan het patroon enigzins (vooral het begin stuk) in klad opgeschreven
en daarmee dus de bovenste weer helemaal uitgehaald en volgens patroon van de roze
overgemaakt.
En voila dat zijn deze 2 dus geworden.



Tussendoor lag daar ook nog dit kleine haasje te wachten om op de
foto te mogen.
Dit leuke schattige haasje is van de K.I.S.S serie van Fiber Doodles en is te
vinden op Etsy.



En vandaag ben ik met de grotere uitvoering van deze haas begonnen
en die zal ik zo snel mogelijk showen als hij af is natuurlijk.
Ik heb ook een punt gevonden vanaf wanneer ik mijn Give Away ga geven en dat is
bij 50 volgers. Ik zit momenteel uit mijn hoofd even snel gezegt op 31, dus nog 18
stuks en dan wil ik een Give Away gaan houden....
En wat dat precies wordt daar moet ik me nog eens over buigen....Misschien
dat jullie tips of ideetjes hebben. Meld dit dan even.
En ik zou zeggen laat mensen mijn blog volgen...hoe sneller de
Give Away eraan komt natuurlijk.
Morgen is als het goed is mijn laatste dagje werken ( misschien komen er nog
2 halve daagjes verlenging bij, maar dat hoor ik morgen ) en dan heb ik lekker
vakantie en hopelijk blijft het weer ook zo lekker.
Moet nog wel wat korte broeken scoren ergens, want die van vorige
jaar en dat jaar ervoor blijken ineens wel heel erg gekrompen in de kast haha.
Dus van de week maar eens op korte broeken jacht.
Hopelijk vind ik nog iets voor we een weekje weg gaan, maar goed dat
zie ik dan wel weer...Of zul je zien heb ik ze gevonden en is het slecht weer
op vakantie...dat kan natuurlijk ook nog maar zo zijn.
We zullen zien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen