maandag 25 april 2011

Tissuebox hoes patroon.

Nou ik ben aan de slag gegaan met het patroon voor de tissuebox hoes.
Het patroon is eigenlijk van Michelle van Royal Sisters, maar daar werd
ik totaal geen wijs uit en toen ik om een vertaling vroeg op het Amigurumi en Haakforum had Lique wel de vertaling ervan.
Ook deze was totaal niet wat het moest zijn, de maten van het origineel paste totaal niet
op mijn Aldi box dus ben ik zelf maar aan het fabriceren gegaan.
Het principe van het origineel dus wel aanhouden maar mijn eigen patroon
geschreven hiervoor.
Het is natuurlijk wel afhankelijk van de garendikte en de maat van je tissuebox, maar dit is het patroon geworden.
Ik heb hem zowel in Word als PDF bestand gemaakt dat is altijd makkelijk.
Lees eerst het hele patroon voor je aan de slag gaat.
Staan er fouten in schroom dan niet en spreek mij hierover aan.
Ik hoop dat het nu duidelijk is op deze manier en dat jullie er net zoveel
plezier aan beleven om hem te maken als ik, want het is een leuke bezigheid.
En het staat ook nog eens veel leuker op je tafel of waar dan ook.

3 opmerkingen:

  1. Dank je voor het patroon!
    Ga hem even op mn gemakje doorlezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, ik was op zoek naar dit patroon! ik ga er meteen aan beginnen. bedankt, en ik meld me meteen aan als volger...

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor het delen,ik ga er meteen aan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen