zaterdag 16 april 2011

Webwinkeltje geopend


Mijn eigen webwinkeltje is een feit.
Ik vind het natuurlijk superleuk om al die leuke knuffels in huis te hebben
staan, maar ja ze staan daar maar en verder doen we er eigenlijk niets
mee.
Dus heb ik ze toch maar op een webwinkeltje gezet.
Of het haalbaar en verkoopbaar is weet ik niet, maar goed wie
niet waagt die niet wint.
Dus sinds gisteren ben ik bezig om mijn webwinkel
Esthers Hobby Shoppie
in te richten en van mijn creaties te voorzien.
Er staat nog niet zo heel veel in en wil ook nog wel meer
verschillende dingen erin zetten, maar goed dat komt vanzelf
wel.
Verder ben ik aan het denken geslagen bij welk aantal volgers ik een
Give Away zou gaan houden en wat ik dan wil gaan weggeven, niet geheel
onbelangrijk natuurlijk.
Ik vind dit zelf nog wel een beetje lastig, maar ik denk er nog even verder
over na.
Dit was het even voor dit moment en hoop jullie snel duidelijk te kunnen
maken wat en wanneer ik mijn Give Away ga houden.
Ik kan alleen maar zeggen volg mijn blog en houd het in de gaten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen