vrijdag 27 mei 2011

50 volgers dus Give Away

Joepie in nog geen 4 maanden sinds het begin van mijn blog heb ik 50 volgers en zoals
beloofd komt er dus een Give Away en ik hoop dat jullie hem leuk vinden en 
mee willen doen met de verloting ervan.

Het bestaat uit het volgende:

- Een 3 tal lintjes
- Een sleutelhanger combinatie
-Een telefoonkoordje
-1 paar zwarte veiligheidsoogjes.
-1 paar blauwe oogjes met zwarte pupil 
-Een bolletje gemeldeerde katoen ( paars/wit)
-Een Dreamland Dangle sleutelhanger.
klik op de foto voor iets groter formaat.

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor deze Give Away.
 
- Je plaatst een berichtje hier bij dit berichtje.
- Je bent/wordt volger van mijn blog.
- En ik zou het super vinden als je over deze Give Away verteld op jouw blog.

De Give Away loopt 3 weken en zal 9 juni aflopen.
Op 10 juni zal ik de winnaar trekken of laten doen door iemand en het
zo snel mogelijk hier bekend maken aan jullie.

Ik hoop dat jullie het een leuke Give Away vinden en hopelijk zullen er veel mensen
meedoen.

11 opmerkingen:

  1. ja leuk!!! Ik doe mee.. Ik ben helemaal gek op paars dus dat komt goed uit.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk! ik wil graag mee doen. ik zal je even vermelden op mijn blog!

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away! =]
    Ik doe mee!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ikke weer
    Je staat nu ook op mijn blog.
    Veel succes allemaal.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee met je give-away!
    Ik plaats straks ook een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een keertje proberen om te reageren..

    Harstikke leuk zeg.. 50 volgers al weer..
    Doe graag mee met je give-away

    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja! gelukt!
    Ik doe graag mee met je give away.
    Zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe ook graag mee, gezellig. Linkje plaats ik nu.
    Fijne avond. Leuk blog heb je.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg, deze winactie! Ik doe mee!

    Groetjes Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee. Ik vindt dat je een superleuke blog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Diana,

    Wat leuk dat je nog mee wilt doen voor de Give away, maar hij is al meer dan een half jaar afgelopen.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen