zaterdag 21 mei 2011

Bloemetjes uit de tuin en ?

Bloemetjes in de tuin dat was vandaag mijn thema om op de foto
te zetten, de foto hieronder is foto technisch niet helemaal juist natuurlijk
maar vond het op zich wel een heel mooi effect hebben.
Onze klim hortensia tegen de schutting aan die volop in bloem staat.
En hier dan een foto van de hortensia zonder last van zonnestralen.
Helaas hebben wij vorig jaar 2 van onze nog veel te jonge poezen moeten verliezen.
Romy en Luna, 2 schatjes die zo diep in onze hartjes zaten dat we het niet konden
verdragen om ze bij de dierenarts achter te laten met alle narigheid die
daar met hun zou gebeuren.
We hebben ze met veel liefde op zien groeien en daar hoort dan ook een
heel waardig afscheid bij. Nu zullen er ook mensen zijn die dit raar vinden
maar wij zien onze dieren net als een kind.
Dus ook onze dieren horen een mooi plekje te hebben.
Van Romy hebben we heel plots afscheid moeten nemen en bij Luna hebben
we er iets meer naar toe kunnen leven, want die was gewoon erg ziek
en hebben we zelf de keuze moeten maken die voor haar gewoon het
beste was.
En dit alles binnen 3 maanden.
De 2 foto's die nu volgen zijn van het plekje in onze tuin waar ze begraven liggen.
Ze hebben toen een mooi kistje gekregen en onze Dappere Daan heeft de
kistjes ook nog eens heel mooi beschilderd die 2 keer.
Nog even wat foto's van de hortensia bloemen van dichtbij.

Een bloem bij de vijver/waterval
En de aardbeitjes worden ook al rood, dus moet er denk ik wel even snel
een net overheen komen anders hebben wij straks zelf nog geen verse aardbeitjes.
En dan nog een foto van de plantjes die aan een kant langs onze vijver staan
het heeft altijd zo'n mooie kleur en het is haast net een mooi paars /lila tapijtje.
En dan nog wat close up foto's van de bloemen van de fuchia ( schrijf je dat
eigenlijk zo? )
De bloem helemaal open.
De bloem een stukje open.
De bloemen nog helemaal in de knop.
En wat doe je dan met het mooie weer, dan maak je dus foto's van de tuin, maar
er word natuurlijk ook nog wel gehaakt.
En waar zijn we dan mee bezig....nou dat laat ik nog even in het midden.
Hoop dat hij weer mooi wordt, maar dit is het resultaat van alle losse onderdelen van
mijn projectje waar ik mee bezig ben.

Ook de Give Away heb ik helemaal bij elkaar gezocht en op
de foto gezet, dus zodra ik 50 volgers op mijn blog heb zal ik het
bekend gaan maken en hopelijk iemand er erg blij mee maken.
Nou dat was het weer voor vandaag en hopelijk blijft dit lekkere
weer nog een paar dagen, want ik heb een weekje heerlijk vrij.
Ooooh ja ik heb toch even voor een ander uiterlijk gekozen, want die streepjes
van het vorige werd me een beetje te streperig

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen