zondag 22 mei 2011

Draakje

Eindelijk is het Draakje af. Het heeft wat voeten in de aarde gekost
maar hij is af.
Ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar op zich is hij nog wel goed
uit de verf gekomen al zeg ik het zelf.
Het patroontje is van AmigurumiParadise en die is te vinden
op Etsy .

De bobbeltjes op de rug waren nog wel lastig om mooi in 1 lijn te krijgen en
had er ook een paar over, had er gewoon teveel.
Het leukste van het draakje vind ik persoonlijk die lieve teentjes.
(zijn alleen op de foto niet zo goed zichtbaar helaas )
Al hebben die wel enig verkeerd woord gekost, maar het is toch wel gelukt.
En gisteren met het begin van het in elkaar zetten kwam ik er ook nog achter
dat ik ze met de punt van mijn naald ook nog meer naar buiten kon
halen door gewoon te trekken aan de bobbel zeg maar.
En nu moet ik eens gaan verzinnen wat ik nu ga maken.
Ik heb zoveel patroontjes, maar is altijd moeilijk om een keuze te maken.
Hebben jullie dat nou ook.
Ik heb gisteren ook iets nieuws toegevoegd aan mijn blog en dat is dat
je mijn blog nu kunt volgen via de email, je vult dan even je email in
en klikt op submit, dan opent zich een scherm en krijg je ook nog eens een
mail om te bevestigingen.
Heb je dit allemaal gedaan dan ontvang je altijd een email als
er iets nieuws gepost is op dit blog door mij.

9 opmerkingen:

  1. oohh die is leuk!!!! Rudi (zoontje) is er helemaal weg van.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi gelukt in het groen! Ik heb hem ook gemaakt in het blauw (ongeveer het kleur van jouw vleugeltjes :-)). De teentjes zijn inderdaad best lastig, maar geeft wel een leuk effect. Het haken van die stekels vond ik het vervelendste werkje. Ik vind de patroontjes van Amigurumi Paradise trouwens ook heel leuk. Je moet zeker ook eens kijken via haar Dawanda-shopje, daar zijn de patroontjes soms iets goedkoper!

    Patroontjes kiezen is altijd moeilijk, ik zat gisteren ook met de handen in het haar :-) Uiteindelijk is het nog een Padma geworden van Dawntouissaint ^^. Veel plezier met uitkiezen van een leuk patroontje!

    Ik maak van de gelegenheid ook even gebruik om te zeggen dat je een leuke blog hebt!

    Groetjes,

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een schatje, je draakje!
    Hij is goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh hoe schattig ...je maakt wel mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Angela dank je wel voor je complimentje en hier werd hij ook al gelijk door Daan gepakt...oooh die is leuk zegt hij.

    @Veerle Bedankt voor je tip over de andere site waar Amigurumi Paradise haar patronen goedkoper aanbied.
    Wat is Padma,want die kon ik niet vinden.

    @Debby bedankt voor je complimentje

    @Pluisje bedankt voor je complimentje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Esther: Padma kan je hier vinden: http://dawntoussaint.blogspot.com/2010_08_01_archive.html

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via de link die je opgeeft vind ik het patroon niet direct terug. Misschien een tip want ik wil er meteen aan beginnen voor mijn kleinkind dat elk moment kan geboren worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anita,
    Het klopt dat de link van haar etsy site naar het patroontje niet werkte, dit heb ik veranderd.
    Haar winkeltje die onder de link van haar naam staat is denk ik even dicht ivm haar vakantie.
    Gewoon even als favoriet opslaan misschien en af en toe even kijken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen