zaterdag 14 mei 2011

Nog meer heksjes

Ik heb de smaak goed te pakken met het maken van heksjes.
En daarom volgen hier een aantal verschillende kleuren.
Een fuchiakleurige

Een blauw gemeleerde
Een licht limegroene

Een gelige
En ook heb ik weer eens een keer een
uiltje van Tamara gemaakt van Matawi's Crea'sDeze kleine dingetjes zijn zo leuk om te haken, dat ik
er haast geen genoeg van kan krijgen en er zullen er denk ik eerdaags nog wel
meer volgen.
Wil ook iets uit het boekje Zoetigheden haken gaan proberen
te maken, maar zie er wel een beetje tegenop omdat er nogal wat foutjes
in het boekje schijnen te zitten.
Maar goed dat zien we dan wel weer.

3 opmerkingen:

  1. OOO....ze zijn heel leuk...mooi gemaakt, en de kwastjes er onderaan..maakt het helemaal af.
    Je uiltje is ook helemaal TOP

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven leuk he, jij noemt ze heksjes ik noem ze dikbuikjes maar maakt niet uit want ze zijn gewoon leuk als ook het uiltje.

    Om even te reageren op je berichtje op mijn blog, inderdaad denk ik dat de katoen te dik is voor de amigurumi's want die worden dan inderdaad veel te groot en dat is dan ook niet zo mooi. Maar de telefoonhoesjes zijn nu een makkie al blijf ik wel met beide garens werken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gehaakte sleutelhangers! het uiltje vind ik ook schattig!

    BeantwoordenVerwijderen