woensdag 18 mei 2011

Prijsje en Sleutel/Tassenhangers

Nou na een beetje puzzelen en vragen stellen op het Amigurumi en Haakforum,
ben ik er toch uitgekomen hoe ik het taartpuntje het beste kon maken en hoe
ik deze het beste kon vastmaken aan elkaar omdat hij uit meerdere lagen
bestaat.
Ik vind hem zelf erg mooi geworden en erg leuk om te maken al zeg ik zelf.
Na het taartpuntje ben ik ook de tompouce gaan maken en die is me ook
weer enorm leuk om te maken echt geweldig.
Op het moment dat ik dit aan het typen ben zit ik enorm te balen van het
toetsenbord want de (hoofdletter en gewone letter k ) doet het slecht en
dan pas merk je hoevaak je die gebruikt, dus mocht hij ergens missen
dan weten jullie hoe dat komt, net als de punt die doet het alleen
op het numeriek gedeelte en dat vind ik maar lastig.
Het wordt dus tijd om het andere toetsenbord erachter te doen, want
hier ga ik me groen en geel aan ergeren.
En dan nog iets heel leuks.
We stonden vanmiddag net op het punt om naar de stad te wandelen toen de
postbode een pakketje voor me had...ze kreeg het niet goed door de brievenbus
dus belde aan.
En ja daar was mijn Give Away prijs van Klaske het leuke konijntje dat ik bij haar
in de Give Away had gewonnen.
En dan komen we ook gelijk terug op de Give Away die ik zelf in gedachten
heb, want ik zie dat er al 46 volgers zijn...Moet nog wel even goed nadenken hoor,
want ik wil wel iets leuks gaan weggeven...maar het denken moet denk ik wel
opschieten want de volgers komen we erg snel nu.
Ik ga vanavond maar eens op zoek naar leuke spulletjes die ik bij het gene wat
ik al in gedachten had wil gaan doen en zal er dan morgen maar eens een foto
van gaan maken zodat ik het ook vrij snel na de 50 ste volger kan gaan bekend maken.
Dus ik zou zeggen houd het blog in de gaten en wie weet ben jij straks wel de
persoon die het gaat winnen.

5 opmerkingen:

  1. dat taartje is erg leuk geworden zeg!

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO...wat ziet het er allemaal leuk en schattig uit..ik ben blij dat je het konijntje leuk vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke haaksels!
    Wat voor een toetsen bord heb je???
    Kan er troep onder je toetsen komen??
    Misschien moet je hem een keer op zijn zij of kop houden??
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen