donderdag 23 juni 2011

Granny Triangle slinger

Ik had 2 bestellingen lopen en die zijn inmiddels af.
Debby wilde graag een kinderkamer hanger van de vorige post voor haar
zoontje hebben en die is inmiddels klaar.
Mijn schoonmoeder had al een paars/roze/wit uiltje en die wilde
daar al een hele tijd een heksje bij in paarse kleur, maar aangezien
ik niet meer genoeg van die paarse kleur had was dat iedere keer
uitgesteld.
Tot ik garen bij moest bestellen voor de kinderkamer hanger kon gelijk
de paarse meebesteld worden ( en nog meer andere kleuren )
Dus nu ik de paarse kleur had wilde ze toch ook liever een andere variatie
uiltje bij in de kleuren paars/zwart/creme.
Dus dat is een leuk stelletje in het paars geworden.
 Het paarse uiltje
Het paarse heksje

Dus nu was ik klaar met de bestellingen en moest ik weer eens gaan verzinnen wat ik 
moest gaan maken.
Wilde toch wel iets hebben wat in mijn webwinkeltje geplaatst kan worden
om hem zo toch wat meer gevuld te hebben.
Was laatst al met cupcake doosje bezig geweest en daar staan er inmiddels
3 van in mijn winkeltje.
Maar ik wilde iets anders en toen kwam Kim op haar twitter ineens
met een geweldige slinger van Granny Triangles en ja toen
wist ik wat ik wilde maken.
Een slinger van Granny Triangles en daar ben ik inmiddels mee bezig
en heb er al 5 af en het begin van de slinger is inmiddels een feit.
 Hier op een stapeltje
En hier heb ik hem even uitgelegd, de kleuren zijn wit/roze/paars.
Het haakt heel makkelijk en je hebt er zo een paar bij elkaar.
Zit nu alleen nog te twijfelen hoelang ik de slinger moet gaan maken.
Hij moet natuurlijk niet te kort, maar ook zeker niet te lang worden.

Zo dat was het voor het haakgebeuren, nu wat anders wat ik erg mooi vind.
We voeren sinds dit jaar heel actief de vogels hier bij ons in de achtertuin en
we hebben momenteel echt heel veel jonge en oudere vogels.
En dit geeft vaak een heel mooi beeld.
Ik wil jullie ook even mee laten genieten van een paar foto's
(Even op de foto klikken voor grotere versies)
 Met zijn alle aan de vetbolletjes
 Jonge pimpelmees



Zoveel musjes op de grond en aan de vetbollen
 En dan één van onze 3 poezen die toekijkt vanuit de kattenren.
Daar hebben ze de hele dag plezier aan en de vogels interesseert het totaal niets.
Nou dat wilde ik jullie even niet onthouden.


3 opmerkingen:

  1. Leuk he, al die vogels! Ben er ook gek op.
    Ik woon nu in een huis met een heerlijke 'vogeltuin' en ga verhuizen met een maand of 3. Gelukkig hoor ik tijdens het klussen al constant heel veel vogelgeluiden, dus ook daar gaat 't helemaal goedkomen lijkt me.

    Pliek, mijn parkiet wordt er alleen soms helemaal wild van. Haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaa... wat schatig al die vogels!
    heel mooi photos, Esther!
    liefs,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen