donderdag 16 juni 2011

Kinderkamer of babykamer hanger

Ik ben de laatste dagen bezig geweest met van alles en nog wat.
Een kadootje voor een speciaal iemand, maar ik kom niet uit een
bepaald deel van het patroon en heb daar iemand een berichtje voor
gestuurd, maar die is denk ik nog niet online geweest dus daar is het wachten
nog even op.
Het doosje van de Give Away ga ik vandaag proberen op de bus te doen, aangezien
hij helemaal naar België moet heb ik natuurlijk weer geen europazegels 
in huis dus die moeten eerst gekocht worden.
Dus dat hoop ik vanmiddag te doen.
Ook ben ik druk geweest met verschillende telefoonhoesjes voor manlief 
die wilde er graag 2 hebben in hetzelfde patroon zeg maar, dus die gemaakt,
maar nog niet op de foto gezet.
En iedereen heeft maar leuke hoesjes van mij gekregen, en zelf had ik nog een hele
simpele eerste probeersel waar mijn telefoon in zat, dus dat was een projectje
die ik van de week ook gemaakt heb en dit is het resultaat geworden
Ik ben er zelf erg blij mee.
Het oude hoesje heeft ook weer een nieuwe bestemming gekregen want zoonlief
wilde hem graag hebben ( ook het liefst een telefoon voor erin, ja ja dacht het
niet hij is net 4 ) maar toen had ik dus bedacht dat hij daar zijn visitekaartjes
verzameling maar eens in moest doen en dat vond hij zelf ook wel een heel
goed idee.
En natuurlijk moest er gelijk een riem in zijn broek, want het hoesje moest
natuurlijk net als papa aan de broekriem hangen...Hoezo je bent als 
ouders een voorbeeld voor je kind...pffff ze doen echt alles na...
En toen wilde ik iets leuks gaan maken voor in mijn webwinkeltje en dat
is deze leuke kinderkamer/babykamer hanger geworden.
Vind hem zelf erg leuk geworden en er is ook al gelijk een bestelling
gedaan voor deze leuke hanger....

Nou dit was het wel weer geloof ik voor vandaag.
Mocht ik nog iets te melden hebben dan horen jullie nog wel van mij.

Ooh ja ik zou het erg leuk vinden om webwinkel bannertjes te ruilen met andere 
webwinkels dus als jullie dat ook willen, mail mij dan even op kleinepooh@hetnet.nl
en voeg dan in je mail ook even je banner en gegevens toe, zodat ik hem op
mijn webwinkeltje kan plaatsen.
Is leuk om te doen en zo krijgen we wat meer bezoekers op onze winkeltjes
Dus Bannerruil...mail me

3 opmerkingen:

  1. Leuke hoesjes! En de kinderkamer/babykamer hanger is ook geweldig! De banner van mijn site heb je al, hopelijk reageren er meer. Het is echt een leuke webshop.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat van de babykamer vind ik super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen