woensdag 1 juni 2011

Link je mee ?




Verder ben ik druk bezig met de swap van het Amigurumi en Haakforum, ik heb al aardig wat dingen bij elkaar, maar wil nog gewoon wat extra dingen erbij doen.
En daar neem ik lekker de tijd voor want ik wil wel dat mijn swap partner er blij mee is.
Gisteren is mijn Kam Snap tang en Snaps binnen gekomen en heb al een nieuw telefoonhoesje gemaakt voor mijn eigen telefoon. Nu met Catania katoen, dat blijft voor mijn gevoel toch wat mooier dan Rico Creative Cotton.
De tang werkt echt heel mooi en hoop hem nog vaak te zullen gebruiken.
Eerst even bedenken wat we er allemaal mee kunnen gaan maken.
Als het telefoonhoesje helemaal af is wordt er natuurlijk een foto gemaakt en zullen
jullie die hier ook zien.
Houden jullie de Give Away nog even in de gaten, er hebben zich nog maar 8 gemeld als ik het zo uit mijn hoofd doe en dat van de 50 volgers.
Misschien toch geen leuke Give Away :(
Voor de mensen die wel meedoen natuurlijk mooi want voor hun is de kans
dan wel veel groter.
Nog even over het geweldige weekend wat we hebben gehad.
Ik had kaartjes gewonnen bij Vakantieveiling.nl voor De Toppers
en wat hebben we daar genoten.
Martin had er eerst niet zoveel zin in en ging eigenlijk een beetje mee
omdat een vriendin niet mee kon.
Vrijdagmiddag had Daan toch al vrij dus gingen we al heerlijk naar mijn ouders
toe. Die wonen in Almere dus mooi een heel stuk dichterbij Amsterdam
dan Enschede.
Daar zijn we dus het hele weekend gebleven en zaterdagavond was het dan zover.
Afscheid van Daan genomen en die vond het maar wat raar hoor, papa en mama allebei
in het helemaal wit...dat zie je niet vaak, mama wel, maar nu papa ook al...
Daan wist dat we naar De Toppers gingen en wilde ook graag mee, maar wij vonden
het niet iets voor een kind van 4, andere dachten daar schijnbaar heel anders over
want er waren er wel van die leeftijd ( ik vind het onverantwoord, maar goed ieder zijn ding )
Het liep natuurlijk gigantisch uit en tegen kwart voor 1 waren we weer terug in huis bij
mijn ouders, daar ga je natuurlijk ook niet meteen naar bed, dus tegen 2 uur
lagen we er pas in, maar eer dat ik sliep was het wel half 3 en om kwart over 7 kwam
Daan alweer tussen ons in liggen.
Het was wel zo lief, want het eerste wat hij vroeg was: "was het gezellig bij De Toppers?"
Toen hij daar antwoord op had gekregen van mij vroeg hij ook nog: "En papa vond die het ook wel leuk ?"
Nou wat een schatje is het toch.
En toen was het weekend alweer bijna om....zondag na het avondeten weer naar huis
gegaan en toen begon het redelijk normale leven weer.
Maar 1 ding is zeker. Volgend jaar willen we zeker weer naar De Toppers.
Sorry voor de lange blog, maar wilde het gewoon even vertellen.

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat linken :D Klinkt als een super weekend trouwens!

    Heb je toevallig ook een foto van die tang? Ik ben wel benieuwd wat dat voor ding is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Knussemus
    Dit is een link voor de tang, ik heb er zelf geen foto van gemaakt.
    Bij Mardag vind je een voorbeeld van de tang

    En je gebruikt hem dus voor Kam Snaps ( google maar eens voor voorbeelden )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie genoten hebben van het weekend & wat is Daan een schatje :)

    Goed idee zeg met de links, heb mijn link ook even achter gelaten.

    Er moeten er niet meer mee doen hoor met de de give away, zo maken wij meer kans ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Debby, ja we hebben erg genoten van het weekend en hopelijk gaan we het nog eens overdoen, gewoon lekker een heel weekend naar mijn ouders.
    En ja over de Give Away, dat kan ik me voorstellen dat jij liever niet hebt dat er meer mee doen.....snap dat ook wel hoor.
    Maar voor mij zou het wel leuker zijn als er meer volgers zouden mee doen.
    Maar goed is niet anders...volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik snap jou ook goed, zou ik ook hebben inderdaad.
    Maar jij hebt i.i.g al 52 volgers, ik blijf steken op 12.... Wie weet waar mijn link nog goed voor is :)

    BeantwoordenVerwijderen