vrijdag 10 juni 2011

Uitslag Give Away

Tada daar is hij dan de uitslag van mijn Give Away.
Ik heb zoonlief Daan even gevraagd om mijn assistent te zijn en hij mocht
de winnaar trekken.
De lootjes zijn een beetje lastig te zien in het witte bakje, maar ze liggen er echt
in hoor.
Hij nam zijn taak erg serieus en was heel trots dat hij mocht helpen.
Hier houd hij het bakje vast.

En dan gaat hij er toch echt eentje kiezen, wie ooooh wie zal het worden...
Dit is het lootje wat ik getrokken heb mama, wie staat erop. Wil jij gauw kijken
want iedereen is natuurlijk reuze benieuwd.
Hij kan dan nog wel niet lezen, maar hij was in de veronderstelling dat hij zelf denk ik
ook mee zou doen en keek dus even of zijn eigen naam erop stond.
Teleurstelling natuurlijk want hij deed niet mee, dus niet zijn naam op het briefje.
Maar dit staat er wel op het briefje mama, kun je het goed zien zo op het papiertje..
Nee helaas lieve jongen kan het niet lezen....dus we houden het nog even spannend.
En de winnaar is.......
..................
.........................
..........................................
.........................................................
.............................................................
..................................
De winnaar is dus Kreatita en als je dit leest zou je me dan even je
adres gegevens willen mailen naar kleinepooh@hetnet.nl
dan kan ik zo snel mogelijk je pakketje op de bus doen.

En dat was de Give Away, vond het erg leuk om te doen en ben blij dat er toch
nog wat meiden meegedaan hebben.

Op het amigurumi en haakforum deed ik mee met een swap en ik heb helaas geen
foto gemaakt van het hele pakketje samen maar wel van de amigurumi die ik
gemaakt heb.

Debby van Haken Enzo was toevallig mijn swappartner en ik ken haar ook nog
eens van mijn eigen Mama & Co forum.
Ik vond het erg leuk om een pakketje samen te stellen voor iemand en ben
ook blij dat ze het leuk vond om te krijgen.

Zo voor dit moment ben ik weer even klaar voor vandaag.
Ben al met mijn volgende projectje bezig maar daar ga ik nog niet over
uitweiden want ik weet niet wie er allemaal meelezen hier op mijn
blog en dan zou de verrassing er af zijn en dat vind ik zonde.
Tegen de tijd dat het gegeven is, zal ik het hier zeker plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke trekking, en natuurlijk zoveel leuker dat ik op het briefje stond!

    En wat een leuk konijntje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Kreatita!

    Wat mooi om Daan zo serieus bezig te zien :)
    Je persoonlijke assistent.

    BeantwoordenVerwijderen