vrijdag 22 juli 2011

Nieuw huisgenootje en voorraad aanleggen.

Zo in 10 dagen tijd is er aardig wat gebeurd hier in huis.
Ik ben bezig om een flinke voorraad van gehaakte spulletjes aan te leggen omdat we
dus op 4 september op de zomermarkt gaan staan.
En dat schiet aardig op al zeg ik het zelf.
Het laatste wat ik gemaakt heb zijn versierde glazen potjes, die ik gezien had bij
Klaske op haar blog.
Ik vond dit zo leuk dat ik even tips en trucs had gevraagd wat ze precies gebruikte
voor de potjes.
Dit bleken gewoon potjes van Xenos te zijn, maar ik heb ook al een
gewone groentepot gebruikt waar sperziebonen in hebben gezeten.
En ook dat werkt prima.
Dit is het resultaat van mijn potjes tot nu toe.
Alle potjes op een rij ( eentje vergeten op de foto te zetten )
 Kleine potjes van de Xenos ( mini snoeppotjes)
 Deze leuke kleine potjes kun je dus ook schuin neerzetten.
En dan hier de groentepot waar gewoon sperziebonen in hebben gezeten.
En nog een potje van de Xenos ( een soort jampotje )

En dan nog een heel ander leuk nieuwtje van ons.
Onze 3 poezen hebben er een zusje bij en wel een echte Bengaal kitten.
Dit is ons eerste echte ras kitten en ze is geboren op 12 april en we hebben 
haar 14 juli thuis gekregen.
Haar fokker heeft haar bij ons gebracht en ze mocht gelukkig blijven.
We zijn goedgekeurd om haar groot te mogen brengen.
Het is zo'n schatje en ze heet Dreambengals Heavenly Hazel, maar we noemen
haar gewoon Hazel.
En dit zijn wat foto's van onze kleine schat.
(en ook nog een paar van de andere poezen )
 Hazel in actie
 nog eentje in actie
 Gismo die moet het even bekijken allemaal
 Smokey zoekt een plekje in de bijkeuken.
 Hazel even in het mandje, maar het liefste ligt ze bij je.
 Tommy ( toch een vrouwtje ) bekijkt het allemaal even vanaf de vensterbank.
 De eerste ochtend samen met Daan tv kijken.
 In het speelgoed poezenmandje ( past precies toch )
 Nog eentje iets dichterbij.
 De visjes zijn erg interessant.
 Waar gaat die vis naar toe.
 Heerlijk op de luie stoel van baasje
 Hoezo ben ik lui?
 Even op het aanrecht bij het water kijken.
 Hee wat zie ik daar nou ?
Grote vriendjes ben je al met Gismo.

Nou dit is dus onze nieuwste trots en we zijn ook erg blij met haar.
We hebben haar van de geweldige fokker met de naam
Dream Bengals
Echt een fokker die hart voor zijn diertjes heeft.

8 opmerkingen:

  1. Je potjes zien er super uit.
    Ohhh wat een mooie poes en wat een schattige foto's.

    Fijn weekend Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke potjes Esther!
    Erg mooi zo om te zien.
    En Hazel is ook een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie potjes! En erg leuk die actiefoto´s van je katten. Hazel ziet er lief en schattig uit.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk die potjes!

    wat een prachtige kat is hazel! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOO...wat zijn de potjes leuk geworden..SUPER, hele mooie kleurtjes heb je gebruikt
    En wat zijn die poezen schattig en mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o, zo schattig die potjes.

    mooie katten, hoeveel heb je er ?

    Mvg Sarah

    www.borduurwerkensarah.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een fleurige potjes superleuk

    en hazel vind ik helemaal geweldig wat een mooie poes
    ik ben je volger geworden ik vind je blog leuk om te lezen

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een leuke idee met die potjes, Esther kleurtjesvol - heel super!

    wat een schatig poes van jullie! Ik heb ook een kat maar ze is hellemaal niet lief :)
    ik vind leuk om bij jouw blog rond te kijken...
    geniet van jouw dag
    veel liefs~cindy
    http://hakenindie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen