dinsdag 22 januari 2013

Een hele tijd geleden!

Zo dat is lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb.
Het is even een hele tijd heel stil geweest en heb in die tijd ook weinig tot niets gehaakt.
Maar de laatste tijd heb ik het weer een beetje opgepakt en er is alweer
een klein beetje van mijn haaknaald gekomen.

Ik ben op internet leuke patroontjes tegengekomen, heb er 2 van gehaakt,
maar ben even kwijt van wie de patroontjes nu zijn...(dus weet je van wie ze afkomstig zijn laat het me dan even weten, dan kan ik ze alsnog erbij vermelden)

Inmiddels heb ik bericht gehad van Joy BaileyMuppets met de naam
van de maakster van deze geweldige patroontjes.
Ze zijn dus gemaakt door Melanie van Mijn knutsels
 
Deze zijn het die ik gemaakt heb.
Een leuk bloemenmeisjes sleutelhanger

En een sneeuwpopjes sleutelhanger

Dan kwam ik laatst ergens op internet een heel erg leuk blog tegen van
Grietje Karwietje

Ze is met petit fourtjes bezig en elke vrijdag kreeg je daar dan een nieuw
patroontje en kon je aan de slag.
Ik ben daar helaas niet vanaf het begin mee begonnen, maar heb ze bijna allemaal
klaar.
Ik zal ze hieronder even in volgorde plaatsen, dus de laatste staat helemaal onderaan.

En dit is mijn variant

Daarna kwam
En deze heb ik zo gemaakt

Toen moesten we aan de slag met
En zo ziet die van mij eruit.




En de volgende was 
En deze heb ik zo gemaakt.



Toen volgde de
Dit is mijn variant geworden



Toen maakte we deze
En deze lekkere heb ik er zo uit laten zien



Nummer 7 werd
En dit is die van mij



Op naar nummer 8
En die heb ik zo gemaakt.



 En daarna was deze aan de beurt
Deze heb ik er zo uit laten zien



Nummer 10 is ?
En deze leuke is zo geworden



En dan een hele hollandse
Deze was leuk zeg



Dan hoort hier tussen een kerst petit fourtje te zitten, maar
ik heb nog geen kleine rode kraaltjes dus die houden jullie nog even 
van mij tegoed.

Dan komt nu de
En die ziet er zo uit



En ik loop aardig in en ben bijna bij met deze
Spekkoek Pandan
De mijne is aan elkaar gelijmt...naaien vond ik niet mooi worden



En dan de petit four die er vorige week op kwam
Mijn variant ziet er zo uit.

Ik ben nu dus aardig bij en als jullie het leuk vinden om deze ook te maken de
linken staan bij elke petit four



6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je haaknaald weer hebt opgepakt en je blog hebt bijgewerkt! Je petitfours zijn mooi geworden en de sleutelhangers erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great :D
    Greetings from Poland
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toevallig kwam ik nu juist eergisteren die 2 bovenste patroontjes tegen op het www, en ik heb ze op mijn Pinterestboard gezet. En daarom weet ik dat ze van dit blog komen: http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/2012/04/patroontje-nummer-4.html

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joy BaileyMuppet heel erg bedankt voor je reactie en heb het berichtje gelijk aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De petit fours zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,

    Leuke handwerkjes maak je! Misschien heb je interesse om mee te doen met het goede doel wat ik begin dit jaar ben gestart?
    ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor kinderen in het ziekenhuis.
    Graag hoor ik van je of je het wat vind ;)

    Hobby Groet,
    Maaike
    hobbywerkjes-kinder-knuffels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen