woensdag 23 januari 2013

Weer 2 petit fourtjes!

Zo er zijn weer 2 petit fourtjes klaar.
Ik heb eindelijk mijn rode kraaltjes dus ik kon het kerstgebakje afmaken 
en dit is het resultaat geworden.

Hij lijkt erg moeilijk om te maken, maar hij is eigenlijk heel simpel.
Kijk als je deze leuk vind gewoon even op de link die erbij staat.

En eindelijk heb ik alle petit fourtjes nu gemaakt en ik ben helemaal
bij nu....met deze laatste.

Het roomhoorntje met aarbeienmousse

Die van mij ziet er zo uit.
Ik heb het mezelf wel makkelijk gemaakt door de mousse
er gewoon lekker op te lijmen, want ik persoonlijk vind dat een
mooier en voller resultaat geven, als ik het erop naaide ging het wat platter
zitten.
Ook dit patroontje komt natuurlijk weer bij Grietje Karwietje
vandaan.
Ik kwam er ook helaas achter dat ze aanstaande vrijdag haar laatste patroontje
gaat plaatsen...dus zal ik het wel heel erg gaan missen.

Dit is trouwens een overzicht van alle petit fourtjes bij elkaar.
Hier allemaal op de etagère want eigenlijk net niet mooi past.

En hier even allemaal los naast elkaar.

3 opmerkingen:

  1. Ook deze laatste 2 zijn weer erg goed gelukt. Mooi, zo alles bij elkaar! Al is het inderdaad te veel voor jouw etagère ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties maak je, Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ilonka

    http://mijnhaakenbreiparadijs.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen