vrijdag 10 januari 2014

Crochet along - week 2

Pfffff het is ook helemaal niet verslavend of zo hoor die Crochet Along, nee hoor totaal niet.
Gisteren had ik nog maar één deken waar ik aan bezig was, maar het zijn
er nu al 2 en er komt ook nog een 3e bij. Of dit ook dezelfde deken wordt
als de crochet along deken weet ik nog niet maar dit zijn in ieder geval de 
kleurtjes die ik besteld heb bij Wool Warehouse.
En dan heb ik natuurlijk vandaag, omdat ik toch zit te wachten op een gezinnetje
waar ik kan gaan werken, heb ik maar meteen de volgende toeren van
de strependeken gehaakt van allebei de dekens.
En dit is tot nu toe het resultaat geworden.
En nu moeten we allemaal weer een week wachten tot we verder kunnen.
Ik weet alleen niet of ik dat wel kan en misschien ga ik stiekem wel gewoon verder.
Ik maak dan gewoon steeds een foto van de vorderingen.
Maar of dat zo leuk is weet ik ook nog niet...zoals jullie dus al lezen ik ben
er nog niet helemaal uit of ik door zal gaan of niet....pffff lastig toch iedere keer
keuzes moeten maken hahaha
Eerst maar even een schema maken voor de nieuwe kleuren.
Ik ben er al wel achter dat het schema voor de deken waarin nu dus al de paarse kleur
is te zien niet meer zo wordt omdat ik het niet mooi vond als nu boven de paarse 
toer een roze toer zoals op mijn schema van de vorige post te zien is.
Dus ik denk dat ik gewoon per keer bekijk welke kleur ik ga gebruiken, gewoon
wat het mooiste uitkomt op dat moment.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes heb je besteld? Is het stylecraft of een ander garen?
    Ik ben ook bezig, maar na 2 toeren wilde ik verder en volg nu het originele patroon.Is goed te doen.
    Succes met al je dekens!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is inderdaad stylecraft. Ik zit ook te dubben om verder te gaan hoor. Misschien gewoon met 1 deken hihi

      Verwijderen
  2. Ken dat gevoel hoor. Ga ook aan een tweede deken beginnen. Zou eveneens willen doorhaken, maar probeer mij nog juist in te houden :-) Zullen dan maar misschien andere projectjes afwerken ondertussen. Nog veel plezier met de dekens en nog een fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tinne, bedankt voor je reactie.
      Ik ben met 1 deken wel verder gegaan, gewoon om te kijken en proberen hoe de steken nou precies uitvallen en dit is nog met wibra garen dus kan ik beter dit uittesten dan straks de wat duurdere garen.
      En ik moet je zeggen het is erg leuk om te doen.
      De andere 2 ga ik wel gewoon me aan het schema houden ( denk ik hahaha)

      Verwijderen