zaterdag 18 januari 2014

Crochet along week 3

Nou ik ben stiekem met de 1e deken toch verder gegaan en ik kan
jullie vertellen dat hij erg leuk wordt.
Ik beschouw deze deken gewoon als mijn een beetje uit de
hand gelopen proeflapje waarin ik alle steken die komen aan het
proberen ben en hoe het uitvalt.
Dit is in ieder geval hoe de 1e deken er na week 3 uit ziet.
Deken 2 heb ik nu zo gemaakt maar ik vond
3 kleuren toch een beetje weinig en kon me niet goed vinden
in hoe ik de kleuren nu moest verdelen, dus ik heb er een
kleur bij gehaald en nu haal ik hem dus even uit en verander even de kleuren.
Zo ziet hij er nu uit op dit moment na week 3
Dat wordt dus weer uithalen en weer opnieuw maken.
Dat is al de 3e keer bij deze deken.
Met de eerste deken ben ik al een heel stuk verder en zit nu bij toer
49 en het is zo leuk en afwisselend om te doen dan ik gewoon niet kan
stoppen, sorry voor de dames die dat wel netjes kunnen ik kan het gewoon niet.

Ik ben alleen wel zo dat ik nog niet de vorderingen laat zien hoe hij eruit ziet 
want dat vind ik dan wel weer een beetje jammer, hoewel ik het
wel graag met jullie wil delen. 
Maar ik hou me netjes in.....
Zodra ik deken 2 ook weer helemaal klaar heb (pffff weer
al die losse tellen) dan zal ik de combinatie opnieuw laten zien.
Dus tot de volgende keer maar weer zou ik zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen