zondag 26 januari 2014

Te leuk om een week voor te wachten

De crochet along deken is gewoon te leuk om een hele week op te moeten wachten
en ondanks dat het niet de bedoeling was van de deken ben ik met
alle dekens gewoon lekker verder gegaan.
Ook heb ik me afgemeld op de facebookpagina die daarvoor was 
aangemaakt, er was alleen maar gekibbel als er iemand per ongeluk een
foto had geplaatst die al wat verder was of als iemand een vraag had die per ongeluk
al 100 x gesteld was.
Ik hou daar niet zo van dus ik heb me daar mooi afgemeld en ben bij een
andere pagina op facebook terecht gekomen waar we vol trots onze dekens
WEL mogen laten zien....en dat doen we dan ook natuurlijk.
Dus ik heb besloten om hier ook gewoon mijn vorderingen te laten zien, want
wie bepaalt voor mij wat ik wel en niet doe....dan hadden ze maar een
patroon moeten doen die al overal op internet staat.

De eerste deken ben ik nu zover mee
Daarna ben ik met de deken voor Daan begonnen waarvan jullie
in de vorige post al hebben kunnen zien, alleen ben ik toch van
kleuren gaan veranderen en heb ik er een kleur extra bijgedaan omdat ik niet
weg kwam met mijn drie kleuren die ik in eerste instantie had willen gebruiken.
Dit was hij nog met de oude kleuren
En dit is de nieuwe opstelling van kleuren.
Ik ben met die van Daan verder gegaan tot ik ongeveer zover was als de
eerste deken, en omdat ik toch nog steeds op mijn stylecraft garen aan het 
wachten was kon dat ook gerust.
Nu ben ik met Daan zijn deken zover.

En toen kwam dan eindelijk vrijdag mijn stylecraft garen binnen en 
ook nog eens lekker vroeg op de dag.


En het was vrijdag helemaal mijn geluksdag, want ook mijn nieuwe
haaknaaldenset van Clover Amour kwamen binnen.

Deze had ik besteld bij De Hobby Bij...en voor een hele mooie
prijs ( dank je wel hiervoor nog)
En toen dus mijn 3e deken begonnen.
Het begin van de deken voor ons bed is opgezet.
Het is nog wel even een beetje aanvoelen met welke haaknaald
er gehaakt moet worden, maar gelukkig heb ik nu keuze genoeg.
En nu ben ik alweer iets verder als deze foto maar dat heb ik
nog niet op de foto staan.
Stylecraft haakt wel lekker, maar moet er nog wel erg aan wennen.
De lichtere kleuren zijn toch wel iets dunner voor mijn gevoel.

2 opmerkingen:

  1. Nou, jij hebt er zin in. 3 dekens tegelijk, maar alle drie met andere kleuren. Mooi hoor! Zelf haak ik ook in eigen tempo en ben bij toer 52. Blijft heerlijk om te doen.
    Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jij bent lekker bezig ! Wat worden ze alle drie erg mooi. En die haaknaalden zijn super - daar krijg je toch gewoon zin van om te haken ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen