woensdag 23 september 2015

Wat nieuwe dingen gehaakt

Nou we zijn weer druk aan de haak geweest de laatste tijd.
Ik had via een mede haakster die veel bestellingen heeft een bestelling gekregen
die zij zelf helaas niet redde vanwege het feit dat ze zelf druk was met alle
andere bestellingen.
Ik mocht een wagenspanner maken met vogeltjes.
En dit is hem geworden.
Daarnaast had ik ook nog een "eigen" bestellingen
mogen ontvangen en zelfs 2 dingen die er besteld werden.
En wel de uilen boxmobiel en van dezelfde uiltjes ook een wagenspanner.
En dit is de bestelling.

En omdat ik op mijn site ook graag setjes wilde gaan plaatsen heb ik er ook
in dezelfde kleuren een rammelaar bij gehaakt en kan ik deze dingen dus
als 3-delige set aanbieden voor een mooi prijsje.

Nu even geen bestellingen die op me wachten dus ben ik even druk bezig geweest
met de site zelf....wat dingen veranderd en toen kwam ik tot de conclusie dat het contact
formulier het niet goed deed. Zelf kwam ik er niet uit dus contact gelegd met de helpdesk
van www.one.com ( wat een geweldige helpdeks hebben ze daar), vanavond een 
engelstalige helpdesk aangezien de nederlandse helpdesk alleen tijdens kantoortijden er
is, maar met engels red ik me gelukkig ook prima en ze nemen alle tijd om de dingen
uit te leggen desnoods ( zoals vanavond ) met printscreens van de dingen die niet goed
zijn of staan op je site.
En nu doet alles het weer op de contactpagina en weet ik ook wat ik fout had staan.
Mijn nieuwe knoopjes waar ik de vorige post over sprak zijn inmiddels ook binnen en 
mooi dat ze zijn geworden.
Nou wat vinden jullie van mijn knoopjes? Mooi of niet?

Zo dat was het weer voor vandaag en jullie zien snel weer een post van mij.






2 opmerkingen:

  1. Wat en leuke babyspeltjes allemaal!
    En je knoopjes? Die zijn heel hip en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen