zaterdag 24 oktober 2015

Nieuwe bestellingen

Zo ik heb deze maand weer nieuwe bestellingen mogen afleveren.
De eerste bestelling was een leuke combinatie van een 
uilen wagenspanner met een uilen rammelaar in net iets
andere tinten garen als de andere die ik al eerder had gemaakt.
De tweede bestelling is weer een mooie trappelzak en deze keer
ook een mooie nieuwe kleur om straks ook te kunnen laten zien.
De klant heeft gekozen voor de mooie kleur mintgroen.
Ik heb hem zo goed als af vandaag, maar hij moet nog even op de 
foto gezet worden, dus die komt later nog hier op mijn blog te staan.
Tot zover even deze korte post, maar wilde toch graag dit even met jullie delen.


2 opmerkingen:

  1. Heel schattige uilenset!
    Ik ben benieuwd naar de trappelzak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De trappelzak is klaar, ga hem morgen op de post doen en zodra de klant hem ontvangen heeft zal ik hem hier en op mijn fb plaatsen en natuurlijk op de website

      Verwijderen