donderdag 29 oktober 2015

Trappelzak klaar

Zo zondag de trappelzak afgekregen en maandag is hij op de post
gegaan.
Ik ga er vanuit dat hij al opgehaald is bij het ophaalpunt waar hij 
afgeleverd moest worden toen de klant bij afleveren door post NL niet thuis
was. Je kunt nu dus zelf kiezen wat je wilt. Of een 2e poging thuis bezorgen kiezen
of kiezen voor een afhaalpunt waar je hem dan zelf af kunt halen.
Dit 2e heeft de klant dus gekozen en hoop dat hij in goede orde is ontvangen.
Ik heb dan nog wel geen bericht gehad dat ze hem heeft opgehaald, maar ik kon
het toch niet laten om de foto te plaatsen.
Dus bij deze is hier de trappelzak.
Het was weer erg leuk om te maken en vooral omdat ik deze met knoopjes
ook aan de bovenkant heb gedaan. Dat was voor mij de 1e keer, ik had dat 
op internet gezien en bij de echte koeka zakken en dacht hé dat is nog makkelijk
voor als ze bijvoorbeeld in de box liggen.
Deze trappelzak kan niet in de maxi cosi, dat moet ik nog een keer gaan
uitpuzzelen, maar je heb zoveel verschillende soorten maxi cosi ( autostoelen voor de
allerkleinste) dat ik bang ben dat het dan niet gaat passen ofzo.
Ik heb nog wel zelf de maxi cosi van onze zoon en misschien ga ik die wel eens
naar beneden halen om het dan helemaal passend te kunnen maken en dan hopen
dat het op de meest gebruikte soorten past.
Je hebt natuurlijk ook zoveel soorten zakken, omslagdoeken en zakken 
gewoon fabrieksmatig gemaakt en die passen natuurlijk ook meestal gewoon.
Dus dat staat nog op mijn to do lijstje, maar die wordt eerder langer dan
dat ik dingen er van af kan strepen, want iedere dag zie je wel weer
leuke dingen die je wilt maken of kom je andere dingen die niet gehaakt
zijn tegen waarvan je denkt...hmmmmm dat is leuk en wil ik in een gehaakte
variant maken.
Dus ik heb nog wel even.
Op dit moment ben ik met een verrassings iets bezig voor een heel speciaal
persoon en daar kan ik helaas nog niets van plaatsen, want ik weet dat
die persoon veel pagina's en sites van mij in de gaten houd en ik zou het
jammer vinden als het dus al bekend is voordat het af is.
En het schiet al aardig op dus voor je het weet kan ik hem hier
op deze site plaatsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen