zondag 22 november 2015

Langzaam gaat het lopen

Zo weer even een update van hoe het ermee gaat in mijn haakwereld.
Ik heb de nijlpaardjes mobiel inmiddels alweer verkocht en daar ben
ik erg blij mee en ook een beetje met dank aan mijn haakmaatje
van een andere haakshop, zij kon onmogelijk zo snel een mobiel aan de klant
leveren dus heeft de bestelling naar mij door gestuurd.
Maar goed hij blijft natuurlijk wel gewoon te bestellen op mijn site.

En ik wilde al een tijdje een trappelzak maken die je kunt gebruiken
in de maxicosi, maar daarvoor moest ik mijn man heel lief aankijken aangezien
we de maxicosi van onze zoon nog op zolder hebben staan.
Die heeft hij dus voor mij naar beneden gehaald en inmiddels is de trappelzak voor
in de maxicosi ook te bestellen in mijn shopje.
Dit is een kleine impressie van de vorderingen.





Het was wel heel handig dat ik gewoon met onze maxicosi kon passen en meten zodat
ik zeker wist dat alles op de goede plek zou zitten.

En na de trappelzak moest ik even bedenken wat ik zou willen gaan maken en
had nog heel veel ice yarns garen in huis dus ben toen begonnen met Snuf Konijn.
En deze wordt iets kleiner als dat je hem met catania of gelijkwaardig garen
maakt, maar daarom vind ik hem juist zo lief geworden.
En hij is dus ook te bestellen in de shop.
En 
En nu staan er alweer 2 nieuwe bestellingen te wachten op mij,
de eerste kan ik zo meteen al aan beginnen en leg ik Victor vlieg weer even aan de kant
want daar was ik gisteren aan begonnen.
 

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt goed allemaal! Fijn als je het allemaal kunt verkopen en je het niet maakt terwijl het vervolgens doelloos in huis opgeborgen moet worden. Zowel de trappelzak als het konijn zijn mooi geworden, met de volgende opdrachten komt het zeker ook helemaal goed. Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben ook blij dat het langzaam een beetje gaat lopen, hoewel ik nog wel wat producten in huis heb liggen die nog geen nieuw huis gevonden hebben, maar dat vind ik niet zo erg...is gewoon zo leuk om te haken dat het net te stoppen is.

      Verwijderen