donderdag 26 november 2015

Weer een bestelling afgeleverd

Vandaag weer een mail gehad van een tevreden klant.
Ze had een wagenspanner besteld voor haar buurvrouw.
Het kindje was al wel geboren tijdens ons mailcontact, maar dat 
hoefde gelukkig niets uit te maken voor het doorgaan van
de bestelling.
En gelukkig is een wagenspanner niet zo heel veel werk, hoewel het
wel ervan afhangt welke wagenspanner mensen kiezen natuurlijk
maar deze was nog wel een keer gemaakt.
Ik was alleen wel vergeten om gelijk de belangrijkste vragen
te stellen zodat ik nog een paar keer extra moest mailen,
maar uiteindelijk was hij af en is hij vandaag bij de klant aangekomen
en ze was er erg blij mee.
Ik had er als extra nog een sleutelhanger bij gedaan die ze of zelf
mocht houden of extra zou zijn voor de buurvrouw.
Ik had namelijk het uiltje iets verkeerd gemaakt en daar was
ik niet helemaal tevreden over dus daar een sleutelhanger van
gemaakt. (staat niet op de foto)
Deze wagenspanner wilde ik al een tijdje maken en nu kwam het
dus helemaal mooi uit dat de klant deze had uitgekozen. Zo had
ik 2 vliegen in 1 klap. En een tevreden klant en weer een
nieuw product op de site voor mensen om te kiezen.

En inmiddels ook alweer met de volgende bestelling bezig en daar
heb ik helaas nu even alle tijd voor want ik zit al bijna 2 weken thuis
met overbelastte enkelbanden ( als dat het is), ik heb dat al een keer
eerder gehad en toen was het een lang proces van zelfs 2 keer 4 weken gips.
Ik hoop dat die ellende me bespaart blijft dit keer, maar zie het somber in.
 

1 opmerking:

  1. Leuke wagenspanner! Goed idee van je om van het uiltje dat niet helemaal aan je eigen eisen voldeed een sleutelhanger te maken en die mee te sturen. Zo krijg je extra tevreden klanten.
    Heel veel sterkte en beterschap met je enkelbanden.

    BeantwoordenVerwijderen